УКРАВТОДОР

Державне агентство автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » Вантажівки завдали чергового удару по дорогах України – цього разу на Вінниччині

Вантажівки завдали чергового удару по дорогах України – цього разу на Вінниччині

6 ділянок протяжністю понад 40 км автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кіровоград – Знам’янка та 6 ділянок протяжністю близько 20 км автомобільної дороги М-21 Житомир – Могилів – Подільський поцятковані напливами дорожнього покриття та коліями глибиною до 10 см.

Про це свідчать результати виїзного обстеження спеціалістів Служби автомобільних доріг у Вінницькій області за основними маршрутами перевізників, де було введено заборону руху у спеку.

«Звіт САД свідчить: зазначені деформації з’явилися в останні два тижні – від початку літа. А це означає, що водії великоваговиків нехтують введеними обмеженнями, ігноруючи вимоги відповідних дорожніх знаків, що встановлені вздовж доріг області», – прокоментував ситуацію начальник управління експлуатаційного утримання доріг і безпеки руху Укравтодору Олег Федоренко.

За його словами, це пряме порушення українського законодавства, адже вказані обмеження чітко прописані в Законі України «Про автомобільні дороги України», а також Законі України «Про дорожній рух». За такого безвідповідального ставлення з боку водіїв великовагових транспортних засобів і керівництва транспортних компаній, Служба автомобільних доріг в жодній області не матиме змоги гарантувати належний експлуатаційний стан та безпеку дорожнього руху на уражених ділянках автомобільних доріг, котрі знаходяться на її балансі.

«Ще раз наголошую, що стан фінансування дорожньої галузі України не дає змоги покривати збитки, котрих завдають недобросовісні перевізники, а отже за 3-4 роки в Україні доріг не залишиться!» – наголосив він.

О.Федоренко підкреслив, що вберегти українські дороги від передчасного руйнування, можна лише шляхом зняття мораторію на здійснення габаритно-вагового контролю, що був накладений ще минулого року, а також за рахунок якнайшвидшого прийняття законодавчих актів про оплату руху автотранспортну загальною вагою понад 12 тонн.

«Прохання звернутися до Кабінету Міністрів України з пропозицією відновити роботу габаритно-вагового комплексу надходять від Служб до Укравтодору постійно, закликають Уряд поновити контроль й обласні державні адміністрації… Вмовляннями вітчизняні транспортні компанії – не переконати, отже для того, щоб забезпечити дотримання ними встановлених правил необхідно відновити проведення регулярних перевірок, а також збільшити міру покарань», – підсумував він.

Нагадаємо, від початку літа та протягом всього літнього періоду рух автотранспорту загальною масою понад 24 тонни з навантаженням 7 тонн на вісь і більше за температури повітря +28ºС і вище заборонено всіма автомобільними дорогами загального користування України.

До відома: під впливом значних температур дорожнє покриття нагрівається до критичних температурних показників – понад 42ºС, внаслідок чого конструкція дорожнього одягу під впливом динамічного навантаження різко втрачає несучу здатність. Рухаючись такою дорогою великоваговий транспорт лишає на ньому свій слід – глибокі колії, через які утворюються тріщини, а згодом неймовірних розмірів вибоїни.

 

Прес-служба Укравтодору