Державне агентство
автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » Сьогодні Славомір Новак, керівник Державного агентства автомобільних доріг України перевірив хід робіт на дорозі Н-31 в Полтавській області, яка будується в цементобетоні

Сьогодні Славомір Новак, керівник Державного агентства автомобільних доріг України перевірив хід робіт на дорозі Н-31 в Полтавській області, яка будується в цементобетоні

Славомір Новак, керівник Державного агентства автомобільних доріг України: "Дорога Н-31 - важливий транспортний коридор, який невдовзі поєднає новою якісною безпечною дорогою Дніпро з Києвом. Будуємо цю дорогу в цементобетоні.

Новітня техніка, найсучасніші світові технології, висока якість матеріалів, яку суворо контролюємо на всіх етапах.

Щасливий був започаткувати масштабні зміни в будівництві доріг в Україні і тепер бачити, як день від дня змінюється дорожня карта країни.

Попереду - багато роботи.
Однак будівельна машина працює, і її перші результати є дуже позитивними".

Востаннє ремонтні роботи на цій дорозі проводилися наприкінці 1990-на поч.2000 років. Реконструкція розпочалася в серпні 2017 року. Роботи виконуються в рамках реалізації державного інвестиційного проекту з реконструкції автодороги Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка.

Роботи виконуються на ділянці 129-141 км (Кобеляцький район). Фінансування – Державний бюджет.

Дорога І-б категорії. Роботи виконуються по правому та лівому проїздах. Ширина смуги руху – 3,75 м. Ширина проїзної частини – 2х7,5м. Під час реконструкції здійснюється будівництво дороги з цементобетонним покриттям. Згідно проекту вона йтиме від автодороги М-03 Київ-Харків до межі з Дніпропетровською областю. Загальна протяжність – майже 80 км (Кобеляцький, Решетилівський райони).

Товщина дорожнього одягу – майже 1,5 м. Складається з декількох шарів ущільненого та стабілізованого грунту (70 см), цементогрунту (30 см), пісного бетону (18 см), важкого бетону (26 см). При будівництві дороги підрядник використовує цемент українського виробництва, виготовлений за німецькими технологіями. Бетон виготовляється на власних заводах поряд з об’єктом будівництва.

Згідно проекту передбачається будівництво трьох обходів населених пунктів: с.Красне, м.Кобеляки, м.Решетилівка. Розрахункова швидкість – 110км/год. По всій ділянці проведення робіт буде здійснений монтаж металевого бар’єрного огородження, нанесення розмітки, встановлення нових дорожніх знаків, спорудження майданчиків для зважування великовантажного транспорту. В ході реконструкції буде проведення будівництво та відновлення шляхопроводів, транспортних розв’язок в декількох рівнях, мостів, біопереходів, водопропускних труб.